Golden.

Hallihallå!

Idag blev det att prova den ena nya ögonskuggan från Mist stockholm.
Jag är otroligt nöjd med resultatet, den har suttit som berget hela dagen, den ger en snygg svart skugga med inslag av guld, vilket gjorde att det passade väldigt bra med en guldfärgat ögonskugga till.
Det kanske inte är någon direkt experimentell sminkning, men den är snygg, passar min ögonform, och alldeles lagom såhär till vardags :)





Hoppas att ni gillar de lika mycket som jag gör!

Sen fick jag hem mina lösögonfransar som jag ska ha på nyår idag, beställda från eleven.se.
Tror det kan bli riktigt snyggt!



Lösögonfrans "Flirty" av märket Ardelle.

// Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin