Mist.

Hallihallå!

Jag har varit och shoppat lite smink till mig själv på Mist Stockholm i Linköping. (två av skuggorna blir julklappar till mig från mamma.)
Tyckte dom hade väldigt mycket läckra ögonskuggor och annat där, hittade mycket jag ville ha, men började med att köpa i färger som jag använder mycket.

Att det är olika färger i samma skugga gör att skuggan inte bara skimrar glittrigt, utan även, som i den svarta skuggan, i guld. Jag tycker dom verkar sjukt bra, inte provat måla dom på ögonen än, men dom verkar väldigt pigmenterade osv. För övrigt så kommer Mist Stockholm snart att öpnna uppe på Grand Samarkand här i Växjö, inte helt fel!

(skuggorna kostade 140 kr st, och glittret kostade 120).




Överst: Colour Vibration Cape Coral
Till vänster: Colour Vibration Wyoming
Till Höger: Colour Vibration Bermuda




Glimmer Christal Star


Over and out!

//Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin