Vardag, typ.

Hallå där!

Nu är det lite väl längesen vi gjorde något inlägg här igen, men ja, shit happens!
Jag tänkte iallafall uppdatera med några olika ganska vardagliga sminkningar, som även funkar till fest om man vill det.
Hoppas ni gillar det, och är det något ni undrar så fråga bara.



"Natural"
En väldigt naturlig sminkning, har använt mig av en 4-palett, Isadora, matt brunskala.





"Grey"



"Soft purple"
På de här två har jag använt två olika 3-paletter från viva la diva, som är mycket bättre än den stora paletten jag har!





"Real Purple"
De tre innersta nyanserna är från min nya palett som jag fick i för tidig födelsedagspresent av två fina vänner, och den yttersta och mörkaste är en Eye dust från Make up store som jag fick vid samma tillfälle av en annan fin liten vän. Tänkte göra ett inlägg och visa dom imorgon efter jobbet!





"Gold"
Och till sist en lite smått utvecklad version av min senaste sminkning jag la upp! Den guldfärgade skuggan kommer från en av Isadoras 4-paletter, och den svarta är från Mist Stockholm.



Det var allt för mig för ikväll!

//Kakan



Kommentarer
Postat av: saanneee :p

hääj ofta den va så mörk :o

FINA sminks iaf ^^

2010-12-21 @ 22:07:49
Postat av: Kakan

Hihih yeees, and i LOVE it :D

thnks love <3

2010-12-22 @ 19:49:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin