I was a heavy heart to carry, my feet dragged across the ground

Hejsan, howdy hooo!
Här är en sminkning, som väl bara är till för att se riktigt cool ut, men kanske inte en man går ut med på stan
Det var bara något jag ville testa helt enkelt, och jag tycker i alla fall att det ser riktigt häftigt ut
Det är lite svårt för mig att hitta tiden till att göra någon sån här sminkning, eftersom jag alltid går i fullt smink annars, och då slutar det oftast bara med att som nu, jag sitter sent på kvällen, och helt enkelt bara sminkar över det gamla sminket, haha

Ögonskuggan kommer från en liten palette jag köpte i London som heter famous
super pigmenterade och billiga!







Let's call it a Zebra

Hope you Enjoy!
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin