Svart, vit och lite glitter.

HalliHallå!

Jag gjorde en hyffsat enkel svart/vit sminkning, men lite glitter.
Hoppas att ni gillar den!

Här är en bildserie på hur jag har gjort, from scratch!

 

 

RESULTAT.

 

 

Jag har använt mig av Dream matte mousse concealer av Maybelline.. Hightech lighter från Make up store, vit och svart ögonskugga från MNY, Maybellines Eyeliner (svart), Vit kajal från Max factor, Ögonbrynspenna från H&M (färg mörkbrun), Glitter Eyeliner från The Body Shop, och till sist mina fantastiska lösögonfransar av märket Ardell (no. 105).

Om ni har några frågor, tyckte om inlägget, eller bara känner för att kommentera, så gör gärna det! :)

// Kakan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin