SUPERGIRL


Hejsan Hejsan, Alexandra här, med min och Karins hypade (eller det är bara vi två som hypar"
Supergirl sminkning som vi gjorde när vi träffades i veckan.
Det började bara med att jag hittade en uråldrig super grön skugga från hm, jag skulle pröva lite, och så blev det en riktigt cool supergirl. Nu är både Karin och Jag riktigt sugna på halloween fest!


Min Supergirl'


med mobilkamera




Karins version





Hope you enjoy!

btw, både jag och Karin är lätt beredda att sminka folk till superheros med, bara vi får klä ut oss till våra supergirls nångång ;)

Kommentarer
Postat av: Emanuel

Detta är en blogg med text och bilder... mkt mer intressant sida än blondinbella.se

2010-10-21 @ 23:29:58
URL: http://www.parment-studio.co.nr
Postat av: Alexandra

Haha, javisst, bra att du uppskattar det ;)

2010-10-21 @ 23:45:51
URL: http://starmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin