another year is over, and a new one has begun;

Okej, så det har inte blivit mycket uppdatering på senaste tiden.
Men mycket har hänt, det har ju varit jul och allt, och det allra största, fina Karin har flyttat ifrån oss
Flyttat hela vägen till Linköping! Men vi lovade varandra att vi skulle lägga upp våra nyårs sminkningar
Så Karin nu hoppas jag du läser detta och lägger upp din super fina! oki :)
Iaf, back to bussiness, här kommer min nyårs sminkning!





Min nyårs sminkning var egentligen rätt basic, så här sminkar jag mig i princip varje dag, fast inte lika dramatiskt.
Den största skillnaden var såklart de underbara fransarna från Ardell jag fick av Karin i julklapp.


Men för att göra det hela lite speciellt la jag till lite strass som matchade min klänning.
Sånna här stenar på Make up Store kostar runt 150 kr, man får typ 10 stycken och det känns bara jätte onödigt, med tanke på att man med stor sannolikhet kommer tappa några.
Så jag hittade ett budget alternativ, på panduro för 29 kr ;)




Hope you Enjoy!
Alexandra









ps; gud vad man känner sig dum när man sitter och skriver till ingen! :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin