Volumaster!

Hallå där!

Kakan här. Jag har som tidigare nämnt flyttat till Linköping, har börjat plugga här, så vet inte hur mycket jag kommer kunna blogga, men ni ska få en riktig bloggattack här nu! Förutom smink så ska ni få se vilken underbart söt liten mössa jag har köpt, och min nya volumaster.
Fick hem min Volumaster idag, cyklade iväg och hämtade den på Statoil som inte ligger speciellt långt hemifrån. Jag har beställt den från www.baressoshop.se, kan verkligen rekomendera denna sida, då ev Volumaster i normala fall kostar 700-800 kr, och jag betalade bar 489 här inkl frakt! (fick dessutom ett Osis+ hårspray på köpet) riktigt bra priser på mycket annat också, hårprodukter och smink etc.

Vi börjar med mössan!



Köpt på Indiska för 34.50 :-. (osminkad på bilden.)

Här är en bild på min Volumaster och sprayet jag fick till.



Gå in på www.baressoshop.se.

Och så klart dagens smink!







Till sist en bild på mig efter att ha använt voulumaster. Kunde nog fått upp ännu mer volym om jag velat, men nöjde mig såhär :)




Det var allt för mig ikväll. Enjoy!

// Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin