colours

Hejsan, halli hallå! Kände att det kanske var min tur att tillföra något till bloggen nu, eftersom jag har en hel del sminkningar på lager.
Tänkte tipsa alla om ögonskuggs palletten både jag och Karin köpte på Lindex, nu är det inte säkert att den finns kvar, men bara ögonskuggs palltetter i huvudtaget, är ett smart inköp om man vill pröva på olika sminkningar utan att spendera massa pengar. Och det är precis så jag har gjort. Tycker det är kul med just den gröna skuggan i kontrast med mina bruna ögon. Men nu slapp jag spendera massa pengar, bara för att pröva en skugga, en gång ;)



Hope you enjoy! peeps out there
peace out
xoxo
Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Alexandra! Var ett tag sen, allt bra? =)

Du borde kolla in märket Too faced, de har jättebra ögonskuggor och många paletter anpassade för olika sminkningar!

2012-04-09 @ 11:27:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin