Sjuukis.

Hallå där!
Har varit sjuk ett par dagar här nu, börjar bli på bättringsvägen nu dock misstänker jag, inte helt fel :)
Därför tänkte jag uppdatera lite här nu, med en sminkning med vit/grå och svart/mörkgrå, plus flätor jag lärt mig göra, och jag vet att jag är sen med att lära mig göra de, men bättre sent än aldrig!
Sminkningen är väl egentligen ganska simpel, men snygg, tycker jag.
Har köpt en ny eyeliner-penna, som är awesome, går även att göra snygga tunna linjer med; IsaDora, Fine Liner Eye Stylo. rekomenderas!

Anyhow, här kommer lite bilder :)
OBS, bilderna är tagna med mobil, då min kamera verkar ha fått ben, när jag va i stockholm, och hoppat ur bilen!





Smink =)
Har använt en billig palett från HM, inte den bästa kanske, men verkligen helt okej för det priset måste jag säga, man kan inte va för kräsen som student ;)



Första inbakade flätan på mig själv, och den andra eller så som jag gjort NÅGONSIN! Ganska nöjd med mig själv över detta ;P


Första "fiskbensflätan" jag gjort någonsin, efter att ha kollat upp en video på youtube om hur man gör.
Provade först på min älskling, som har väääldigt lockigt och ostyrigt hår, lockarna försökte locka tillbaka sig hela tiden, men det funkade trots allt.



Och såhär blev första försöket att göra samma typ av fläta på mig själv, ganska okej det med tycker jag, har dock inte lika långt hår, men det är på god väg!

Hope you enjoy!

// Kakan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin