TEENAGE DREAM

 

 


I dag fick ett nytt nagellack följa med hem till min samling. Hade väl egentligen inte riktigt råd, meen jag hade ju 20 % rabatt, och nagellacket var ju bara så perfekt. Men det blir lite läskigt när man kollar på de få lackerna på bilden, räknar lite på det, Och ser att endast dom har kostat mig nästan 1000 kr!
Men jag kan bara inte leva, utan nagellack, känner mig helt konstig när jag inte har något på naglarna, trots det har jag ännu inte lärt mig hur man gör för att inte målar utan för, haha.

 

Så i dag införskaffade jag mig mitt andra O.P.I nagellack, ett ur Katy Perrys kollektion Teenage Dream, och jag älskar det! jag brukar nästan alltid bara ha rött nagellack,men detta är så sött.
Priset är dock inte så sött, 150 kr..

 

 

Hope you Enjoy!
puss
Alexandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin